12. desember 2011

Lerkegreiner



På fredag så kom min kjære snille mor innom med lerkegreiner. Hun vet jeg har vært på leting etter slike i hele høst, men ikke funnet. Da jeg fikk vite at hun hadde vært å funnet noen kvister til meg ble jeg så glad. Snille snille mor (Tusen takk skal du ha).


(Disse to siste bildene ble lyset helt rart på.. Vanskelig å ta bra bilder inne om dagen for det er jo så grått og trist ute... I dag har det pøsa ned med regn her, så den stakkars snøen som har kommet er gjort om til blankhålke på veiene. ) :(

7 kommentarer:

  1. Ahh endelig hva?? Fine er de!!
    Og med en fin bretta stjerne ser jeg!!
    Jeg fikk bretta noen stjerner igår - så gøy det var!! Brukte linken du sendt meg - tusen takk!!
    Må nok lage meg noen hvite jeg også - kan jeg spørre om det er bare papir du klipper eller kjøper du ferdige remser??
    Ha en flott kveld og pass deg på glattisen!!
    Klem Heidi :)

    Ps..grrr. får deg fremdeles ikke opp på bloggrollen min...

    SvarSlett
  2. Så heldig du var da;)
    Snille mamma'n ♥
    De er jo bare VAKRE!!

    Og du, for et fantastisk pepperkakehus under her, haha;) Det så ut som et skikkelig Hans og Grete hus;)

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Heldige du!

    Vet jammen ikke om det vokser så langt nord som her engang, har i alle fall ikke snublet over noe som jeg kan huske. Usj!

    Klem og finfin ny uke til deg :)
    Signe

    SvarSlett
  4. Åh! Så snill mamma du har! Jeg har ingen lerkegreiner, men jeg fant Kristtorn jeg da :)

    Ønsker deg og dine en fabelaktig ukesstart, håper dere får tid til litt førjulskos :) Jeg har siste innspurt på jobb, men det roer seg vel ned etterhvert tenker jeg/ håper jeg.

    Stor klem fra Maia
    Nala logrer og sender våte nesesuss!

    SvarSlett
  5. Endelig fikk du deg noen kvister også! Gratulerer! :) Så snill mamma du har :) Du har pyntet de med nydelig pynt, lekkert!

    Ha en fin kveld!

    Klem Lene

    SvarSlett
  6. Nå er du på plass i min leseliste - du løste problemet gitt!!!
    Ønsker det en fin-fin dag!!!
    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  7. Å, så herlig at hun fant lerkegreiner til deg!!
    Jeg har også lett fælt etter sånne, både i skogen og i butikker, men har enda ikke kommet over noen. Men så populære som de er, bør det vel komme mer av dem i blomsterbutikkene etter hvert?!
    Ha en fin tirsdag :) Klem

    SvarSlett