25. november 2011

Sjokoladepinner...



Her om dagen lagde jeg noen sjokoladepinner, eller "Instant Cocoa" som jeg kalte dem. Prøvde både i silikonform (hjerteform), og i vanlig isbitform, men syns egentlig resultatet ble mye bedre når jeg brukte isbitformene, og de ble litt større enn i silikonformen. Slengte også sammen en enkel etikett om "How to" slik at vedkommende som får den skjønner hva man skal gjøre med den ;) ha ha...




Tenkte å gi disse bort til jul sammen med f.eks noe annet hjemmelagd godt, et fint kort eller liknende. Glimrende som vertinnegave f.eks ;)






6 kommentarer:

  1. Så fin gave dette var! Kul etikett!

    Telysestaken er fra Anne Black. Jeg bestilte den fra nettbutikken hennes.

    Ha en fin helg du også! :)

    SvarSlett
  2. for ein nydeleg gåve,
    med veldig fristande innhald ;)

    fin helg til deg

    -klem

    SvarSlett
  3. Sterke og fiiine bilder! og det ser godt ut i tillegg....God helg!

    SvarSlett
  4. Mmmmm.....de så knallgode ut!
    Og så lekker gave, dette må prøves.
    Tusen takk fro veldig koselig kommentar hos meg.
    Jeg legger meg til som følger på din blogg, her likte jeg meg godt.
    Klem Nicco

    SvarSlett
  5. Herlig, digger etiketten din :)
    Takk for flere hyggelige kommentarer hos meg!
    Jeg oppdaget nettopp at jeg ikke lå som følger hos deg, herved opprettet!
    Koselig at du ville være med på giveaway!
    Ha en strålende helg :)
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  6. Åhh, så kreativ du er! Blir kjempeinspirert! :)

    SvarSlett